Test - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van Sanne Bedet - WaarBenJij.nu Test - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van Sanne Bedet - WaarBenJij.nu

Test

Door: Sanne Bedet

Blijf op de hoogte en volg Sanne

04 November 2013 | Nederland, Gorinchem

Hallo allemaal! Hierbij mijn eerste 'reisverslag'. Ik zit nu nog thuis, tussen de dozen in.

Op deze site zal ik mijn reisverslagen gaan schrijven. Dit is een test, om te kijken of jullie het begrijpen.

Binnenkort mijn eerste echte verhaal!

  • 04 November 2013 - 20:14

    Joost Bedet:

    Hoi Sanne, ik heb je bericht gekregen hoor, je moet me alleen even helpen om het in mijn favorieten te zetten.

    Groetjes Papa

  • 04 November 2013 - 22:16

    Opa Hans:

    Lieve Sanne,
    Ik heb je bericht in goede orde ontvangen en vind het een leuk initiatief.
    Ik zal het verder graag volgen (en reageren?).
    Veel liefs Opa hans

  • 11 November 2013 - 18:00

    Myrthe:

    Hee Sanne, ook hier goed doorgekomen hoor! Ben benieuwd naar je verhalen. Maar eerst zie ik je nog op je feestje! XXX

Tags: test

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 31 Okt. 2013
Verslag gelezen: 388
Totaal aantal bezoekers 15475

Voorgaande reizen:

29 November 2013 - 31 Mei 2014

Het halve jaar!

05 September 2017 - 30 November -0001

Tanzania

Landen bezocht: